torsdag 19 mars 2009

Det var inte mitt fel...

... jag blev så inspirerad av vissa andra, så det blev bokköp på mig med! Två böcker till och med. Nu får vi se om jag inte kan lära mig massor om garndesign! Tyvärr var det inte så mycket skrivet om sländor som jag hade önskat, men särskilt Intentional Spinner verker vara mycket välskriven.



Se'n blev det kap på Tradera också! Spinnredskapen förr och nu har stått på önskelistan ett tag, nu slank en bok till med i farten. Så kan det gå när pekfingret får råda....

Men läsa får vänta till efter helgen. Nu måste det fixas till mera på kronhjorten först!

2 kommentarer:

The Willow Fairy sa...

Vadå fel? Det blev ju helt rätt :-) Har skummat lite i The Intentional spinner och den är bra och jag är väldigt glad att jag köpte mitt ex i alla fall. Fast jag spinner ju bara på spinnrock.

fale artut sa...

Jag tror att boken är en riktig höjdare, som man kan gå tillbaka till och hitta nya saker!
Så trevligt att jag fick inspirera dig lite! Ha en skön helg!