måndag 15 mars 2010

Awarded!

Titta vad jag har fått av Mina dagar:



Det värmde här jag sitter med världens bihåleinflammation. Var hos läkaren i går och fick för mig att meningen med läkarbesök går ut på att se hur snabbt läkaren gör rätt för sina 250 kr. I går tog det 2 minutter och 40 sekunder. Det blir bra timmeslän det....

Så jag sitter med penicillin och känner mig lite miserabel. Nu blev jag istället så där vårsolglad i hela kroppen!!! Och visst är ringblommor bra mot förkylningar också? :-)

Jag har sett så många ringblommor runt omkring att nu är det svårt att skicka den till nya bloggare. Jag tänker nog lite som Anna gjorde i det här inlägget... Jag har "mina" blogger som jag alltid läser och en hel del som jag dumpar in på jämlig och några som jag tittar in på tillfälligt och en enorm mängd som jag inte har upptäckt än. Den här awarden går till alla bloggare som delar sina tankar med andra!

Inga kommentarer: