lördag 30 oktober 2010

Boklycka

Ok, födelsedagar betyder att man blir äldre, men också presenter. Jag är ett barn när det rör sig om presenter! Dessutom är jag inte så gammal ändå, var hos läkare i går med anledning av en seg luftvägsinfektion, och fick blåsa i en sak som efteråt berättade för mig att jag är 13 år yngre än vad folkbokföringen säger. Så det.

Bokpaketet från mina föräldrar blev lite försenat, men den som väntar på något gott.... Mina föräldrar hade allierat sig med min make, som hade kontroll på önskelistan. Som fortfarande är ganska lång! Vikings, en bok baserat på en utställning från Smithsonian, har jag lånat från unviersitetsbiblioteket en del gånger, och In Sheep's Clothing var också väldigt "behövd".


Tack mamma och pappa!

5 kommentarer:

SUADDA sa...

Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
2 lotter till dig! =)

Önskar en trevlig lördag kväll :)

Zandra sa...

Vilken härlig försenad present! Den ger verkligen ordspråken "den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"...
Kul att du är med i min tävling också!

Skogsflickan sa...

Vilken lycka med alla dessa böcker!
Och roligt att hitta hit till dig coh kul att du är med i min utlottning också!!

Kram, skogsflickan

Margita sa...

Tack för att du vill vara med i min yävling med 2 lotter

The Willow Fairy sa...

Härlig bokhög - bra när presenterna droppar in lite då och då... det roliga varar längre då.

Garnet i min julkofta är en tråd dropd kidsilk och en tråd Fleece Artist Seawool. Så nej det är inte egenfärgat, men nästa röda kofta bör vara det. Ska bara spinna det först :-)