torsdag 24 december 2009

Gledelig, fredelig jul

Det har vært noen uker uten blogging, vi har nesten ikke hatt internet - og litt annet smått og godt har det også vært. Jeg håper jeg kommer tilbake sterkere etter jul. Nå skal jeg bare ta det rolig (sv. lugnt!) med familien, sove, spise, slappe av, og strikke og spinne litt kanskje....

I det jeg begynte å skrive dette fikk jeg en telefon om at en av mine beste venninner mistet sin mor i dag morges, etter lengre tids sykeleie. Mine tanker går til henne og familien, og til alle de som ikke har den julen vi alle vil ha - glad og fredelig, med nære og kjære rundt seg.



Med ett bilde av min favorittmaler Kittelsen ønsker jeg alle

en fredfull og stille og god jul
en skön och lugn och god jul
season's greetings to you all

6 kommentarer:

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Vilken härlig bild. Jag tycker så mycket om ekorrar.
God Jul till dig fr. Tant Kofta

The Willow Fairy sa...

En riktigt god jul till dig med. Det var länge sedan du skrev, jag har saknat dig, hoppas allt är väl.

fale artut sa...

Jag har saknat Dig! Tusen kramar och ha en riktigt skön jul!! Så där ser det ut i träden här, ekorrar är så fina!

Garntrollet sa...

Vilken underbar bild!

Hoppas att julaftonen var trevlig och att resten av julhelgen fortsätter så.

Ha ett gott nytt år.

Ps. När mitt webhotellkonto går ut (i början av nästa år) stängs hela min blogg ner, den kommer inte att finnas kvar.

Susanne sa...

Önskar dig en god fortsättning på julen!

fale artut sa...

En stor kram till Dig, och TACK för din kommentar!