onsdag 1 juni 2011

Jaaaa!

Jag har fått tillbaks min blogg! Jag kan logga in igen! Jag kan kommentera! Jag kan titta på andras blogger utan att hamna längst ner på bloggsidorna! Det sker verkligen under ibland, för nu hade jag nästan slutat hoppas, i över en vecka har jag försökt komma in i min egen blogg....

Det firar jag med att lägga upp en bild på senaste halsduken till dottern, en Baktushalsduk i ekologisk bomull (Regnbågens) från Yll o Tyll. Skön stickning och fantastiska färger.


Fast den kanske inte behövs på ett tag, i dag blev det varmt här. Och det kändes rätt skönt, det har varit kallt och blåsigt i några dagar. I söndags var vi i Stockholm på Minimaran, och även om det blev rätt bra placeringar för båda barnen (en seger och en 11.pl), var det surt och blåsigt och regnigt. Men väldigt roligt. Utom vädret.

Det har varit lite för mycket saker som behövde lite för mycket tid och bloggen kom sist på listan ett tag. Men nu skall jag försöka skriva oftare....

1 kommentar:

Gärdet sa...

Tack så jättemycket för dina tips till min hemsida! De var verkligen uppskattade! Att fylla på med mer information om oss har jag haft i tanken men en karta vore ju jättefiffigt att ha med! Tack!

Mvh Chatarina/ Gärdets Lantgård